håll andan och spring!

Idag var det alla-som-handlar-luktar-illa-dagen på kära Ica i Delsbo. Eller nej inte alla, jag var faktiskt nyduschad! kanske att jag luktade lite karl (tyckte den nya duschcremen från nivea luktade lite så till min förvåning och lite misstycke, jag är ju tjej :P) men jag luktade iaf nyduschat! Det gjorde inte de flesta som strosade runt bredvid mig på affären. Nån luktade dynga, en annan borde definitivt lånat min tvål och duscha! de hade gått alldeles för länge sedan det tror jag.. Men den värsta var ändå rökaren. Jag tål inte lukten av cigarett, cigarr, pipa osv. tål inte som i hatar, jag får inte ngn allergisk reaktion utav de. Men reagerar gör jag, min näsa dras ihop, munnen blir till en äkta avsky-min. BLÄ. Jag höll andan o skyndade bort. Varför kan man inte bara sluta göra cigaretter? de finns ju absolut inget positivt med det. Enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0