hej ångest

Ångesten brottar inom mig som ett vildt odjur idag. Allt är jobbigt. Jag måste måste måste. Men de jag måste är svårt, jag tycker inte om det, vilket ger mig ångest, men jag får ångest över att jag inte gör det heller. gah. Jag tror iaf det kallas ångest det jag känner. Det spelar väl inte så stor roll egentligen, om det har ett namn lr inte. Det jag vet är att kvävningskänslan är obehaglig. 
För att lindra har jag nu gjort en lista, försöker organisera mina måsten. Där ryms små som stora saker. Men de mesta handlar ju om min framtid, såklart. ??????.

Jag har redan kommit upp i 23 saker på min lista. Jag behöver vara ensam för att kunna koncentrera mig! Få några saker gjorda.

Har väldigt svårt att koncentrera mig nu för tiden, undrar vad det beror på?  Känner mig inte alls lika med som jag brukar, hjärnan kanske håller på att ge upp? Jäkla stress. Jag gillar det inte! morr.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0