Lista

Jag gillar listor. De ger överblick. Plus att hur skönt känns de inte när man kan stryka ngt från listan? En sak mindre o tänka på. Jag har många saker som jag vill/ska/måste göra nu, tillräckligt många för att vilja/behöva göra en lista.

[ ] Boka tid hos hälsocentralen, handleden måste kollas upp..inte för att de brukar hjälpa, men tänk om?
[ ] Söka sommarjobb
[ ] Söka skolor inför hösten
[ ] Boka klipptid, barret behöver sig en omgång av saxen
[ ] Ta hål i öronen, tredje gången gillt? men vart ska jag vända mig?
[ ] Se "män som hatar kvinnor" på bio
[ ] Boka biljetter till Boogart & Shake 17-18 april
[ ] Beställa fler böcker, skulle va spännande med nån om zonterapi, astronomi och nån skönlitteratur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0