magrutor / matruta

Efter träningen i måndags började jag fundera över magrutor. Huruvida det är snyggt eller inte på tjejer. Jag kan inte bestämma mig. På killar tycker jag iaf att det är snyggt :) hehe de vet jag. Men tjejer? Blir de okvinnligt? Det kanske beror på om det är en lite antydan till rutor eller värsta sexpacken. Men vilket av dessa är syggast då? Hm ja de är kanske snyggt på vissa men inte på andra? Vill jag ha det? Vet inte. Kanske. Jag vill iaf vara vältränad. Litenlitenliten antydan till rutor har jag fått nu när jag tränar.. absolut inge sexpack! jag tränar ju rätt lite :P På ett vis tycker jag de är lite -wow coolt, eller ser de bara konstigt ut på mig? vad ska jag göra dådå? sluta träna? :O nää.

svara gärna, Är magrutor snyggt på tjejer?


Kommentarer
Postat av: karin

jag tycker att det är ascoolt på vissa tjejer men det behöver inte vara snyggare med magrutor än utan.

jag tror såhär, att de som har magrutor, de har såna kroppar som det passar på, eftersom det kommer ganska naturligt!

2009-03-13 @ 16:40:32
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: jennifer

Det var ett bra resonemang! :)

2009-03-13 @ 23:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0