Ta tag nu!

Så idag har jag då ringt hälsocentralen och fick en tid redan imorron! Perfekt. Jag hoppas de kan hjälpa mig, lr åtminstone förklara vad de är!

Nästa sak blir till att kolla över sommarjobb mera! Eventuellt ringa Iggesunds bruk om jag inte hittar en lösning på deras hemsida, ska gå in där o kika en gång till. För ansökningsformuläret jag hittade förr passar inte mig... man måste där fylla i nuvarande utbildning, alltså de man läser nu, men jag läser ju inget nu! Hoppas de kan vilja ta med mig iaf! :S Jag får väl slå en pling till dem annars. Det blir bra träning :P jag tycker inte så mkt om att ringa. Därför har jag skjutit upp det ett tag..men nu ska ju ansökningarna vara inne senast 15:e! så de måste bli gjort nu! tar mig i kragen.

Jag ska även leta böcker på internet idag. Många saker på listan ska bort! De tillkommer ju ändå nya saker hela tiden :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag har funderingar på att komma hem här i mars. :) Vi får se hur det blir, har inte riktigt bestämt mig än. puss

2009-03-10 @ 13:47:42
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0