trevlig kväll

Nu sitter jag här och luktar klor o har fluffigt "poff-hår". Carro och jag har simmat igen för första gången på nån vecka. Det var jätteskönt att simma och basta, med obligatorisk apelsin som belöning. Sen blir de ju så mkt roligare när man är nån mer oxå så man kan prata och ha det trevligt. Vi pratade en del om våra framtider, det ska nog bli ngt bra av oss! :)

Hoppas vi får till en myskväll imorron med. De vore inte helt fel! 





Förr idag låg jag på spikmattan, på bron i solskenet. Med härlig musik i öronen. Jag Blev sjuuuukt danssugen. De blir ju inte dans förens nästnästa lördag, suck. Men då jäklar skare dansas! Men helst skulle jag ta en mysigan fox på stört! Ja de var alldeles för längesen nu. 
Men kanske om jag ber ngn snällt att jag kan få en långkram på lördag. Lite substitut så jag överlever en vecka... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0