ååå hej!

Idag har jag tränat lite hemma. Jag kännde mig tjockig o äcklig, jag har ju inte tränat sen före påsk. Då de blev slut på styrkerundan för säsongen, plus att simningen kom av sig oxå i samma veva. Illa illa. Så lite hemmaträning blev det, jag blev iaf svettig. Känner mig så mkt bättre så fort jag tränat.. På alla vis. O beach 09 kommer ju med stormsteg, så de är bara att lägga på ett kol :P  Det är ju tur att de är kul att träna :).

på torsdag vill jag gå och se håstaholmens uppvisning, eller vad de nu kallar det. Men då måste jag antagligen fixa biljett. Sen ett sällskap, är ju alltid roligare :)

På fredag och lördag blir det jobb! :) det ser jag fram emot. Jag tycker om det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0