rubrik

Kom an då!
jag är arg.
men samtidigt lite glad.
på olika saker.
 
Jag skulle vilja boxa.
jag har aldrig boxa.
inte mot nån o inte seriöst på en säck.
men att få banka på en säck av bara sjutton och känna svetten.
Det skulle vara lämpligt nu.
typ morra o svära.
kanske tillochmed skrika.

Har massa energi som behöver komma ut.
En hel del arg energi.
Därav boxningsbehovet.


Jag har ingen boxningssäck, men den går det att hitta ett lämpligt substitut för.
soffan kanske.
ett par skoterhandskar storlek enormous kan agera boxarhandskar.
men handleden är ledsen idag.
så jag borde låta bli.

Kanske lägger jag mig ner på golvet.
sprattlar.
sparkar.
skriker mig blå istället.




Men jag är inte ensam i huset.

Jag blir sur när jag inte kan göra det jag vill när jag vill.
haha.

Kommentarer
Postat av: k

du menar att du blir grinig när du inte törs....

2009-05-14 @ 15:42:51
Postat av: jennifer

jaja.



och nu blev jag nästan lite sur på de här "du menar egentligen..." för du vet ju vad jag egentligen menar/vrf jag gör lr icke gör?!? hm... analyserarn där.

vad är de om jag blir irriterad på dig för att du kommer med sånna kommentarer då? va va?!



nån jäkla spegling?

haha :P



(jag är inte så seriös. notera klockslaget...)

2009-05-16 @ 01:27:55
Postat av: K

du blir irriterad för att du vet att jag har rätt... så enkelt är det =)

å du.. jag ska dansa i kväll medans du jobbar.. där har du yttterligare en anledning o bli grinig på mig för mohahahah ;-)

2009-05-16 @ 15:09:26
Postat av: jennifer

nu ska du inte vara för moppsig!

då kanske du inte kommer in på dansen.....

MOAHA!

2009-05-16 @ 18:15:57
Postat av: Rebecca

Jag håller med dig och det ska vi fixa också! <3 :)

2009-05-19 @ 23:37:24
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: Rebecca

nää.. inget jobb.. han gav det till två andra istället. Så jäkla typiskt!

2009-05-20 @ 15:56:43
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nää, gjorde du!? Guuud så avis jag blir nu! :D :P

2009-05-21 @ 23:10:43
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0